duminică, 19 iunie 2011

Ziua de ieri

Ziua de ieri...pai hmmm...nu prea plictisitoare...
M-am trezit sa zicem pe la un 9,totusi nu e de mine ora asta...poate putin mai mult...m-am uitat putin la TV si am plecat la tara...Eu si mama mea...ne-am inteles ca mergem dupa cirese in livada...doar ca eu eram in pantaloni pana la genunchi si era iarba suuper mare....si pentru a nu ma alege cu ceva muscaturi s-a dus doar ea...eu am ramas acasa la bunici cu varamea...Oana...ne-am jucat Remi...un joc destul de plictisitor pentru mine care stiu sa joc de ani...si super captivant pentru ea...care doar acum a invatat...dupa aia ne-am jucat ceva joc...si mai plictisitor si dupa aceea ne-am uitat la televizor...nu stiu ce ne prea uitam noi pe-acolo...dar oricum a fost distractiv...Dupa aia a sosit mami,matusa si bunica din livada,am mancat cirese si am mers acasa...Am ajuns pe la 20:00 poate si mai mult...si ne-am pus in pat...desi am mai tras cu ochiul inainte la blog...;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu