vineri, 17 iunie 2011

Ce repede...

Ce repede a trecut timpul...nu vi se pare?...adica parca anul trecut eram in clasa 1...si stiti ce mi-a ramas cel mai intiparit in minte de pe vremea aia?:))...Ziua in care am mers la vaccin...Si noi toti credeam ca mergem in excursie...desi pana la urma pentru majoriatea dintre noi s-a lasa cu plans mica excursie...Povestioara asta scurta si plictisitoare..si doar atat!...Ciudat...Bine...defapt...multe imi amintesc...dar asta imi vine prima oara in minte cand zic clasa intai...Si daca spun in minte clasa a-2-a nu prea am multe ganduri...Defapt...Atunci am inceput sa fiu prietena cu Ale...Si tot atunci toate fetele din clasa il iubeam pe un baiat :| :))...Ce sa ii faci...Oricum...Trece repede timpul...Desi daca acum as fi in ora de mate ...as cam tacea ...doar daca ar fi o ora in care facem pe echipe...si atunci ...probabil as zice asta in continuare...Oricum vacanta asta maaare e de 3 luni...dar deja ma vad la toamna...Si asta ma inspaimanta putin :-s...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu