joi, 30 iunie 2011

,,Bataie,, pe geanta...

Intr-o zi,colega mea de banca,Paula, si-a adus caietele intr-o geanta super draguta...Si doar eu cu Cary am apucat-o sa o vedem(caci doar cat o scoso sa isi puna ceva in ea)...Si eu:Pau...eu ti-s prietena,asai ca mi-o dai mie...Cary vine si si ea tot acelasi lucruri...Paula murea de ras...si ea de acolo...vedeti sa nu o rupeti...poate si fiindca Cary...imi cam rupe lucrurile mele fara intentie(mi-a rupt o radiera in forma de posetuta si ...am un creion cu mina suuper groasa cam de doua ori mai mare de cea de la creionul normal...si si aia a reusit sa o rupa cumva) dar poate si fiindca eu trageam de ea intr-o parte si ea de alta...si Pau intre noi...tragea si ea...Apoi...saraca fata...noi tot ca sa ne-o dea...noi ii scriam pe carti si caiete numele ...frumos scris...si de toate...si Cary:Uite Paula...iti dau ghiozdanul meu pe geanta...Pau tot;Nu nu nu...In fine... Pana la urma ne-am lasat balta amandoua...Fiindca la sfarsit venea si ale din spate si tragea de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu