vineri, 27 iulie 2012

Steagul Americii...Pe unghii!

Ador steagul Americii!...Voi nu?...Si cum nu demult mi-am cumparat lac rosu am zis sa incerc sa il fac...
E foarte simplu sa il faci pe unghii insa iti trebuie putina rabdare ...
Iar daca ti se pare draguta manichiura,uite cum sa o faci:


Pasul 1:
Faci un mic patrat in coltul unghiei cu albastru inchis      










Pasul 2:
Cu culoarea rosie tragi niste linii cat de cat drepte(daca poti cu mana libera ,fa-le asa ,dar daca nu poti folosi scotch astfel: Unde trebuie sa fie liniile albe pui scotch-ul,dar inainte sa il lipesti de unghie,atinge de mai multe ori partea lipicioasa pentru a nu ramane lipiciul pe unghie  ) ...Stiu ca in poza liniile nu sunt drepte,insa asta e mana dreapta si eu de obicei sunt dreptace ,asa ca nu ma prea descurc cu mana stanga...


Pasul 3:
Trage liniile albe.E mai simplu sa le tragi cu tus alb ,insa daca nu ai imprumuta pensula de la un tus,dar inainte curat-o bine pentru a nu ramane urme din cealalta culoare.
                                                                                                             





Pasul 4:
In patratelul albastru pune niste puncte  cu tusul alb ...

Pasul 5:
Fa si celelalte unghii cu o culoare:Eu am ales ROSU pentru toate inafara de inelar ,care l-am facut cu sclipici,pentru a fi mai deosebit...Dar puteti sa il faceti cu albastru inchis sau alb...Orice e bine cat timp va place voua!




 Pasul 6:
 ...Dupa ce ai asteptat sa se usuce steagul nostru da-l cu un strat incolor de lac pentru a stii ca o sa iti tina cat mai mult.Fa asta la toate celelalte unghii,pentru ca intreaga ta manichira sa fie perfecta!

Pasul 7:
Asta e optional:In caz ca te-ai murdarit cu lac pe langa unghie,curata cu un betisor pentru urechi inmuiat in putina acetona...


Ei bine,eu sper ca v-a placut  si o sa incerc sa revin cu o gramada de idei de manichiura pe care le puteti face acasa cu putina indemanare si rabdare...
 See you later!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu