miercuri, 1 iunie 2011

Steagul Americii...

Atata m-am chinuit pe steagul ala!!!...Dar,stati sa va povestesc cum a inceput totul:
La istorie ne-a dat sa facem steagul Americii...Si eu am vrut sa il picteZ...Dungile au fost simplu e facut...dar,am ajuns la Stele!!!...Trebuie facute 50 de stele...Odata le-am facut prea mari,a doua oara prea mici ,iar a  treia oara nu mi-oa incaput ULTIMA stea!!!...Dar am inghesuit-o eu cumva pe acolo...Pana la urma am primit un 10 pe el fiindca a iesit bine la sfarsit...sigur nu a fost mai bun ca  a Andradei deoarece ea si l-a scos la imprimanta si mnoh...Clar ca era mai bun...Dar eu m-am speriat ca,dupa ce am muncit in jur la 3 ore pe el sa nu mi-l accepte... Si daca va intrebati de ce ma speriam:Inaintea mea l-a dat o colega si a ei nu a fost facut cu creion ceramic si se cam ducea de pe el,dar oricum si a ei a fot sooper reusit...
Deci steagul ala mi-a cam dat batai de cap,dar pana la urma a iesit bine si...Am luat un10!!!:P;)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu