luni, 27 iunie 2011

Sfarsitul asta de saptamana...

Zilele trecute nu prea am scris pe blog...desi a fost week-end...pai de ce?...nici eu nu stiu sigur...nici nu prea am avut idei ,ceea ce e ciudat si mai multe...oriucum sambata am mers la bunici...de unde m-am facut cu o posetuta super draguta si cu un fel de ou cu pietricele si margelute super dragut din Moldova...am venit acasa si... fiind tarziu ce era sa fac?...m-am uitat putin la TV si am adormit...ma gandeam sa merg la concert...dar ..neh ...nu am dat de niciun coleg...si era plictisitor singura..
Duminica...de dimineata am fost la biserica...Si era sa uit...tot dimineata mama mea mi-a facut o surpriza si a facut o prajitura suuper buna ...un fel de blat cu cirese...Dupa ce am venit de la biserica am stat putin la TV la ceva film... si dupa aceea ne-am dus la supermarket unde m-am facut cu nicte puncte...ma rog mai multe...cu punctele alea primesti reducere la diferite articole(de exemplu acum e la niste ursuleti si la tot felul cu fetisoarele lor)... 
             Si cam asa a trecut tot weekend-ul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu