miercuri, 18 iulie 2012

Picturi si desene de prin clasa a-VII-a...

Acum ceva timp mi-am propus ca dupa ce voi avea peste 10 000 de vizualizari voi publica o postare in care voi posta mai multe desene de-ale mele.Si cum este vacanta,mi-am propus sa public desenele facute in clasa a-7-a,iar daca am unul care mi-e la suflet din a-6-a il pun si pe el...
Chiar daca nu toate sunt 100 % reusite am zis sa le postez datorita faptului ca atunci eram tare tare mandra de ele...Deci ,uite picturile si desenele:
Desen facut recent,cu un pix rosu,un marker si creioane colorate!



 Ia niste creioane si uite ce iese!

FERB!



Pe perete

Girls,girls,girls!

Flower Power!!

Asta ii un fel de tablou facut doar din carton:]



Desen facut din plictiseala in ceva ora (posibil )

FERB!(again:])

...

The moon and us

 


Juxtapunere...sau asa ceva

Stiti postarea ,,M-am saturat de pasari!,, (e printre primele postari)?...Ei bine fiindca asta e ultimul desen cu pasari pe care l-am facut in clasa a-VI-a,am zis sa il postez...

 Perspectiva



Abstraaact(trebuia sa fie pe verticala,nu orizontala,dar tot se intelege ceva si asa,nu?)

Cam asta a fost tot...Majoritatea picturilor sunt pe peretii camerei mele,asa ca sa nu va suparati prea tare daca calitatea pozelor nu e cea mai buna...Eu sper ca v-a placut!...
 See you later! o_O




Un comentariu:

  1. Ft draguut ! <3 Puneti si tu parerea in blogu meu te roog :http://poemaly.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere