luni, 6 iunie 2011

Scuze...

Scuze ca nu am mai scris pe blog tot week-end-ul ,dar am si o scuza...NU am fost acasa ,deci cat de cat m-am scos...Dar acum o sa incep sa csriu cate de cat mai mult fiindca nu mai am teme,desi mai am sa imi termin desenul si portofoliul la geografie...Oricum la geografie mai am doar sa imi fac doua harti pe care le fac la TV...Apoi daca nu o sa imi iasa foarte bine ii zic ca nu sunt talentata la desen,desi sunt:p....in fine...da,sunt buna la desen da nu stiu sa fac harti!!!...Niciodata nu mi-au iesit si asta ma dispera...si in primul semestru le-am facut pe calculator si nu a zis nimic,dar de data asta trebuie facute de mana...si asta ma dispera... Desi sunt buna eu la desen,chiar foarte...nu ca m-as lauda :p ...nu le pot face...oricum nu ma intereseaza cum vor iesi...oricum nu vreau sa ma fac ,,copiatoare de harti,, sau cum s-o mai numi...
Si desenul...va fi o relaxare ...sunt foarte sigura...desenul tot timpul il fac tarziu sau in week-end...deci de aici rezulta ca e o placere pentru mine...Si tema pentru maine este:,,Ritmnul copacilor si a caselor,, sau ceva de genu...Si profesorul ne-a spus ca trebuie sa facem pe un deal ceva  case si copaci...Ce banal,nu?...Oricum e nu fac asta desi va fi ciudat si ...COLORAT!!...va fi o idee originala...iar cea cu dealul cu case si copaci o sa o folosesc cand o sa ma roage careva din clasa sa ii fac desenul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu