marți, 7 iunie 2011

Imi cumperi si mie o inghetata?...

Merg la un magazin sa imi iau o inghetata...ca mnoh pe caldura asta trebuie sa te racoresti cumva...si vine un pui de tigani de vreo 6 ani si face catre mine:Imi cumperi si mie o inghetata?...Prima oara nu l-am bagat in seama ...inca o data...a 2a oara i-am zis ca n-am ...si el iara si iara ...mi-o venit sa ii zic:Du-te la maica-ta si la taica-to si spunei sa mearga sa lucreze ca sa iti dea bani de inghetata...da nu i-am zis nimic...si acela ca prostu' din nou:Imi cumperi si mie o inghetata...Si eu atunci alegeam cu  ce arome sa mi-o faca si el iara si i-o zis si vanzatoara sa mearga si pana la urma am scapat de el...
Ce nesimtit...nu?...adica mnoh...daca vezi ca omul nu te baga in seama il lasi in pace la un moment dat...nu?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu