sâmbătă, 11 iunie 2011

Banane verzi...

Mie imi plac doar bananele verzi,sau galbene spre verzi si nicidecum nu pot manca alea maro sau galbene spre maro...Si ma dispera ca foarte rar le gasesti...iar la magazin cand mergi si ceri bananele cele mai verzi se uita la tine de parca ai fi ceva extraterestru...Nu stiu de ce ma dispera sa simt ca banana ii moale si toata se tocaneste...oricum acum am gasit banane cat de cat mai verzi si sunt fericita...
Fixuri din astea sunt sigura ca mai toata lumea are...si sunt ciudate...eu mai am unul:URASC mezelurile taiate gros:)...stiu e ciudat...dar mi se face rau si nu imi place sa le simt groase...doar gustul lor...si si pe chestia asta multi o considera ciudata...si,cand mergem in ceva supermarket si mama mea ii spune aleaia care ne feliaza mezelurile sa ni le taie foarte subtire...si foarte rar ,,asculta,,...Oricum asta sunt eu...si nu ma deranjeaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu