joi, 9 iunie 2011

Am descoperit un joc super!!

Defapt,nu eu l-am descoperit,ci mi l-a zis o prietena(Rafy)...E super dragut doar ca trebuie sa joci umpic mai mult ca sa prinzi indemanare...La inceput te enerveaza putin dar dupa ce incepi sa te pricepi iti va placea... Jocul se numeste ,,icy tower,, si e cu un omulet care trebuie sa sara pe mai multe ,,trepte,, , treptele alea fiind facute din gheata pana la urma se dezgheata ,deci trebuie sa fii putin mai rapid...
Si ca tot vorbim de jocuri,cand eram mica (cam pe clasa a4a) toti din clasa eram inebuniti dupa un joc...Si nu demult mi s-a facut dor de jocul respectiv ...Ala e cu niste omuleti care se dau pe un rollercoaster si trebuie sa ii feresti de pericole...e putin mai pentru cei mici ,dar e super dragut...il gasiti pe http://www.pufulete.ro/ ,numindu-se skywire  iar ca sa  il gasiti mai repede,el se afla  la categoria ,,jocuri amuzante ,,...si mai exista si Skywire 2,care daca aveti un prieten puteti sa il jucati impreuna ca e si pentru 2 persoane...
                                                                     Sper sa va placa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu