joi, 30 iunie 2011

La multi ani,mami!

Maine e ziua lui mami,asa ca azi am mers la cumparaturi...
Deja i-am dat cadoul,fiindca nu aveam cum sa tinem florile si tot ascuns pana maine...florile se ofileau...si nu mai avea nici un farmec...
Ce i-am luat?...Pai hai sa va zic...
Prima oara am mers pe la doua bijuterii,de unde i-am luat o pereche de cercei super dragalasi...mai simpluti...dar super dragalasi pentru ea...
Dupa aceea am mers sa luam o geanta...asa ca am mers la Haotic...Ador magazinul ala...Sus,la etaj sunt doar genti...si un raft sau cam asa ceva cu plusuri gigantice...Pe acolo am stat cam o jumatate de ora sau poate putin mai mult...acolo l-am innebunit pe cel care m-a insotit(nu a fost tati,fiindca el avea de lucru,asa ca am luat agentul de vanzari de la firma...cu pretextul ca mergem sa cautam cartoane...)...Si tot acolo a sunat mami...Si fac eu:Ii mami?...El:da...Zii ca nu am gasit cartoane si ca acuma suntem la o librarie si tot nu gasim (minciuna...fiindca noi desi am mers sa luam cartoane...le-am gasit din prima...)...Oricum cu toate astea am gasit o geantamai simpla...cu o fundita mica intr-o parte...care si-o poate lua oriunde..Si avea nevoie de o geanta...
Si dupa aceea am mers la o florarie...de unde am luat un buchet de flori super dragalas...
    Si tot am uitat de felicitare!...Dar maine o sa ii fac eu una facuta de mine cu tot felul de margelute,sclipici si de astea(am de la reviste)...
Si...toate au fost foarte ieftine...sub 100 de lei toate...Poate si fiindca gentile de la Haotic sunt ieftine si...Super dragute!
Si dupa toate astea...am ajuns cam pe la 18:30 la mami...iar ei i-a placut FOARTE mult!...
             Si sa nu uit: LA MULTI ANI,MAMI!!!
     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu