luni, 20 iunie 2011

Chestii norocoase...

Fiecare crede in ceva...de la cele mai ciudate chestii pana la trifoi cu patru foi...Sincera eu nu prea cred in astea insa am chestii norocoase...cum ar fi obiecte mai vechi sau mai noi...de exemplu am un lantisor cu un fluturas pe el ...sau in penar am un fel de lacatel de cand sunt mica....de la  ceva revista...oricum...nu stiu daca sunt sigur norocoase dar mie imi aduc o boaba de noroc...poate si fiindca cred asta...Lantisorul cu fluturasul e facut de mana...iar mie de multe ori imi plac mai mult chestile facute de mana decat cele cumparate...stii ca acolo e pus putin suflet...caci daca nu ai pune nu ar iesi prea flumos...si parca e facut special pentru tine...nu stiu...poate altora le plac lucruirile facute de masinarii fiindca sunt perfecte,adica de exemplu la o felicitare nu vei gasi niciodata un scris pe care sa nu il intelegi...dar felicitarea de mana e mai draguta...fiindca sti ca acea fiinta a muncit si...chiar daca are,de exemplu ,,pocituri,, de la stilou...PRIVESTE TOT TIMPUL PARTEA PLINA A PAHARULUI...si crede in lucruri norocoase...fiindca poate ai noroc si o sa gasesti si tu ceva care o sa iti aduca noroc...Mult succes!...si sa nu uit...numarul 13 nu e ghinionist in cele mai multe cazuri...e asa doar daca vrei tu sa fie...dar nu iti strica ziua din cauza asta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu