joi, 2 iunie 2011

Maine e VINERI!!!

Maine e vineri!!! Uraaa...se termina inca o saptamana din scoala si suntem mai aproape de mult-asteptata vacanta....Insa tot maine dam test la english si trebuie sa imi invat foarte bine,dar mi-am rapit cateva secunde sa vad ce imi mai face blogul...Deci maine tineti-mi  stransi pumnii,fiindca sigur testul va fi super greu....Macar noroc ca ne face medie cu Zany sandwiches...deci va fi mai bine cat de cat...Oricum macar maine la ora 13:00 va incepe cu adevarat un week-end bine-meritat si foarte asteptat...Insa se termina repede,luni,dar nu mai este mult si incepe vacanta MARE de 3 luni ...Deci eu cam trebuie sa plec fiindca mai am ceva de invatat,dar sigur daca nu mai scriu ceva aZi sigur voi scrie maine cand vor incepe cele mai frumoase 2 Zile si jumatate din aceasta saptamana...Bye!!!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu