duminică, 19 iunie 2011

Chestie banala...poate

Inca odata m-am mirat ce repede trece timpul...dar nu m-a deranjat de data asta...Totusi...m-am simtit ciudat...
Azi de dimineata de la 12 si ceva cam asa am inceput sa ma uit la Twilight(New moon(2) l-am vazut...dar m-am uitat si la el)si dupa aceea la Eclipse(3)...Primul(Amurg) nu l-am vazut de la inceput...asa ca ..m-am uitat si la ala...dar numai pana in minutul 30 sau ceva de genu...Oricum dupa toate astea ma uit la ceas si ma sochez...era deja 19:30...WOW...asa de mult...credeam ca e doar 15:00 sau maxim 16:00 dar...Parca eu stateam uitandu-ma la vampirii mei iubiti si timpul se misca de 2 ori mai repede...oricum ziua de azi si cea de ieri au trecut foarte repede...si sper ca si cea de maine sa treaca la fel...fiindca nu mai e mult pana la mult-asteptata vacanta...oricum acum sunt aici ...scriind...fiindca desi nu stiu daca ma pricep foarte bine la asta...dar imi place...si...ma relaxeaza cat de cat...ca si pictura...Mai scriu putin si merg la TV...dar nu pana cand povestesc ziua de ieri si...poate si alte lucruri banale sau mai putin banale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu