duminică, 19 iunie 2011

Ciudata schimbare...

Inainte(cand eram mai mica) mi se pareau scarboase destule lucruri...dar acum nu prea...si ma mir...dar nu ma deranjeaza...deci hai sa va povestesc de unde mi-am dat seama de asta:
Tatal meu s-a taiat undeva foarte rau...asa ca la urgente l-au cusut...si acum e vreme sa i le scoata cineva... si scotandu-le eu am vrut foarte mult sa vad...mama mea nu prea s-a putut uita...si scotand un fir de ata,i-a iesit puroi si ...sange...si eu nu prea mi s-a parut scarbos,desi altadata mi se parea...oricum ...s-a terminat repede si la sfarsit eu i-am curatat putina piele moarta...si tati ca de obicei pentru un efect dramatic tot striga mai incet Au Au Au...bine..nu prea l-am crezut dar a fost dragut...si a zis ca data viitoare cand se taie o sa ii scot eu firele...cu riscul de a ramane fara un deget...dar totusi cred ca va fi mai atent pe viitor ;)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu