sâmbătă, 11 iunie 2011

Twilight...

Cred ca mai toata lumea a vazut filmul sau macar a citit cartea...Ei bine eu,pana ieri nu am citit nici cartea si nici nu am vazut filmul,insa eram taaare curioasa sa vad despre ce e vorba si sa vad daca imi place...Vroiam sa imi iau si cartea sa o citesc dar cu teze,teste si de astea la scoala nu prea am avut timp...mai ales ca am vrut sa iau note bune...Si ieri cand am dat pe toate programele era Twilight,recent inceput dar cam doar de o ora sau 30 de minute...M-am uitat la tot filmul si acum tot caut pe net sa vad de unde pot sa fac rost de a-2-a parte...si daca nu il gasesc ori imi iau cartea de la bibleoteca ori filmul de la ceva magazin ...In caz ca nu v-ati uitat uitati-va ii super filmul...Si daca vi le-ati luat de pe ceva site-uri ziceti-mi si mie va rog de pe care...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu