joi, 2 august 2012

Inca putin pana la ziua mea!!

box man | Tumblr
Cand ma gandesc ca toata vara asteptam sa fie ziua mea ,si ma tot intrebam unde sa o tin si ...stiti voi chestii d-astea...Acuma mai sunt doar 3 zile pana la ziua mea :WOW...De abia astept...mai am sa imi cumpar niste accesorii pentru a fi tinuta completa pentru marea zi ,dar in  rest totul e pregatit.
FOOD & DRINKS / TumblrSi daca Duminica e party-ul,miercuri deja merg sa imi scot buletinul si chiard e abia astept sa vad cum am iesit in poza aia...sigur nu am iesit bine(fiindca dintre toata lumea la care le-am vazut buletinul nu a fost unu care sa zic:Asa vreau sa ies in poza de bine!),dar tot astept...
                                                             See you later!!! :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu