luni, 27 august 2012

IAURTUL chiar functioneaza!!!!

                                           
Nu cred ca nu v-ati ars macar odata de la soare...Asa mi s-a intamplat si mie recent...Si fiind prea tarziu ca sa mergem la un magazin sa cumpar ceva solutie pentru arsuri m-am facut cu iaurt si chiar a functionat...
Si chiar daca pe internet o sa gasiti o gramada de pareri dezaprobatoare eu zic ca merita incercat...Nu stiu,poate depinde de piele,dar eu in urmatoarea zi am mers si mi-am luat o crema pentru arsuri si nu a fost deloc mai buna ca iaurtul,asa ca am pus-o deoparte.
Daca cumva va ardeti de la soare , trebuie incercat si acest remediu 100% natural,fiindca pentru mine si nu numai chiar  a functionat!
                                                        So.see you later !!!<3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu