sâmbătă, 23 iulie 2011

Sale!!Sale!!Sale!!

Ieri am mers pana in Gold Plaza sa vad ce mai e pe acolo...Si sunt mai la toate magazinele reduceri...
Si reduceri super mari la hine faine...bine ca daca vrei poti gasi si tricouri cu 70 de ron sau pe-acolo...
Dar cele mai multe sunt la oferta...
Defapt eu am stat cel mai mult la New Yorker unde chiar nu credeam ca sunt oferte asa de mari...Mai ales ca mama mea isi ia o revista unde arata tot felul de haine care sunt la moda pe acum si erau foarte multe de la New Yorker...dar care aveau preturi de genul ,,Wow,, ...Si sincera mi se pare ciudat sa dai 70 de ron pe un tricou care,poate te schimbi  si nu mai iti place...sau pur si simplu te plictisesti de el...
Oricum din New Yorker am primit de la matusa mea un tricou super dragutz si o camasa albastra pe care o ador...de ziua mea...desi mai e pana atunci...chiar nu ma deranjeaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu