vineri, 29 iulie 2011

Ganduri de la Bran...

Suntem la Bran de o zi si umpic din cealalta...
Ieri nu am mai scris pe blog...Pai dupa 8 ore poate si mai mult de mers cu masina...e obositor...Si totusi dupa atata vreme am ajuns aici...La Bran...
Inca nu am vazut castelul pe dinauntru...doar pe dinafara de la departarare mai mica...
Oricum castelul o sa il vizitam maine...Azi am vizitat CETATEA RASNOV unde a fost superb!...Ne-am plimbat pe acolo o vreme pana a sosit ,,interesantul,,...Erau doi oameni care erau imbracati ca oamenii din secolul 14...Si pe langa ei care faceau totul sa para ca eram putin dupa construirea cetatii ...mai era si un muzeu unde erau tot felul de lucruri vechi,dar superbe...Pe langa monede super vechi si bacnote am vazut schiuri de peste 100 de ani...erau destul de deteriorate ...evident...dar erau interesante...Acolo un om imbracat in haine vechi  ne-a spus si povestea Cetatii...Cetatea a fost construita de cavalerii teutoni dar din lemn,insa nu se stie exact in  ce motiv a ars...Probabil tatarii i-au dat foc...S-a reconstruit de germanii din oras din piatra care i-au dat numele ,,Rosseenau,, adica ,,Poiana trandafirilor,, deoarece ei au gasit pe acolo trandafiri salbatici...Ea este diferita fata de celelalte cetati construite de germani deoarece este situata sus pe un  deal sau munte(nu stiu ce ii ala),iar celelalte au in jur apa...
Sus,sus,sus este undeva de unde poti vedea toata tara barsei...acolo pot ajunge chiar si turistii si este o panorama superba...
Tot la muzeu am vazut FLOARE DE COLT in ghiveci,dar si poza strabunicului aluia care ne-a prezentat totul care a murit pentru Floarea de Colt intr-o drumetie si a fost gasit cu ea in gura..dar chiar si floarea cu care a murit in gura...
Dupa ce am vazut toate minunatiile alea am plecat mai in jos la PESTERA VALEA CETATII...Dupa un drum de 450 de metri,care nu pare mult,dar daca urci e detul de greu,ne-am odihnit putin si am intrat in pestera,desigur cu un ghid...Acolo am aflat ca un centimetru de stalactita sau stalacmita se face in 100 sau poate si mai multi ani...Pe langa asta am vazut lilieci!!!...Si sincera sa fiu a fost singura data cand am purtat geaca cu blana pe sub ea iarna deoarece in pestera erau intre 8-10 grade celsius ...
Oricum una dintre cele mai amuzante chestii de azi a fost ca la cetate am mers cu un tractor cu remorca...:))...Dar a fost  interesant...

Oricum de abia astept sa fie maine deoarece vom merge la CASTELUL BRAN...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu