sâmbătă, 2 iulie 2011

Infractoare ?!?

Cum am spus si in postarea anterioara,dupa ce am venit de la bunici am  mers la un supermarket...si stiti cum sunt supermarketurile...afara au mai multe magazine...si am inrat cu mama mea sa luam ceva medicament...si l-a bagat in poseta,caci oricum in magazin nu erau medicamente...deci...Si mama mea nici nu avea bon la el... caci il aruncase sau nu mai stiu ce s-a intamplat cu el... Deci am intrat linistite in magazin sa facem cumparaturile
Si cand sa plecam,incepe sa ,,urle,, ala...noi ne-am gandit ca de la ceva haine...si a venit o femeie care se ocupa de la asa ceva... si si ea a crezut ca de la haine...
Si va dati seama ce jenant a fost...toata lumea se uita la tine...ca si cum ai fi ceva infractor...am mers cu aia undeva unde se verifica ce bai are...si a descoperit ca de la medicamentul cumparat de la farmacie... oricum ...noroc ca nu am luat ceva aliment de la altul sau ceva de genul...ca atunci chiar parea ca am fi furat ceva..cac magazinele alea s-au inchis pana cand am iesit noi,caci era seara..in jur de ora 22:00... Oricum aia a zis ca sa nu mai poarte cutia,in caz ca  tine in poseta medicamentul...caci,si in alte supermarkete se va activa ala si oate in acel supermarket vor avea produsul... pana la urma s-a dovedit ca nu am furat nimic...dar a fost putin jenant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu