miercuri, 27 iulie 2011

O carte in doua zile...

Da...Pai e vorba de cartea ,,Ciititorul din pestera,, de Rui Zink...
E o carte super tare!...Ieri mai dimineata am scoso de la bibleoteca si azi pe la 7 si ceva 8 am terminat-o...E si scurta(cartea mea are 89 de pagini) dar e si faina...
E putin SF,trebuie sa recunosc...dar si celor care nu le place SF-ul ar trebui sa o citeasca...si mai ales celor care nu le place sa citeasca...De ce?... Pai sincera nu stiu prea sigur...dar stiu un lucru...cartea asta te face sa nu te poti opri din citit...Poate si fiindca capitolele sunt mari(cartea are doar 3 capitole) si eu, cartile le citesc pe capitole...adica nu ma las pana nu il termin  ca dupa aia de multe ori pierd ultimele fraze ....Dar ideea e ca azi am citit mai mult din carte...desi eram super obosita ca azi m-am trezit la 8 si ceva...Oricum merita sa o citesti fiindca chiar si povestitorul povesteste altcumva...ca pe blog sa zicem...Nu il intereseaza criticii,ci doar cel care citeste...
Deci daca nu stiti ce carte sa va alegeti...alegeti-o pe asta!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu