sâmbătă, 30 iulie 2011

La castel...


Azi am mers pe la CASTELUL BRAN...
A fost frumos...sincera sa fiu ma asteptam sa fie altfel...A fost cam ca si la un muzeu...Doar ca era in alta forma...Dar oricum a fost superb...si am aflat ca Vlad Tepes nici macar nu a trait o vreme acolo...si totusi intr-o camera pe pereti e doar despre el...Oricum e frumos cum s-a pastrat totul din secolul 17...nu?
Si ce a mai fost frumos a fost sa vezi cat de vechi e totul,dar totusi super bine pastrat...
Ce mi-a placut cel mai mult a fost un pian super vechi si dormitorul...Era superb!...Totul foarte regal...probabil am adorat dormitorul si fiindca eram somnoroasa si ma gandeam cat de bine as dormi eu acolo...Off...deja casc...
Oricum acum am ajuns acasa nu demult si pe langa o lectie de isorie foarte importanta m-am ales si cu un hanorac cu o fetisoara zambareata cu colti de vampiri...Si sa nu uit...ca de obicei mi-am facut prieteni....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu