vineri, 8 iulie 2011

Am pisicute!

Azi am primit doua pisicute super micute si super dragalase...Amandoi sunt masculi deci nu pot sa le pun fundita...dar la zile mari exista papionul...Oricum nu stau in casa fiindca mami uraste animalele in casa(poate si fiindca am avut de toate aproape si s-a cam saturat de ele)...dar ele sunt la fabrica parintilor mei unde le-am facut intr-o cutie un fel de culcus unde au si mancare,si de dormit si unde pot intra usor fiindca am taiat-o putin la intrare...Si acolo,hala fiind foarte mare au loc ,,sa se desfasoare,, si cum le-am adus le-am pus acolo si,dupa ce au mancat au explorat totul si acum sunt ca acasa...
Eu cred ca le place fiindca tatal meu a venit putin dupa noi,iar cand noi plecasem ele inca explorau...dar tati mi-au spus caci, cand el plecase ei se jucau...
Maine merg sa le duc lapte si cred ca si ceva de mancare...insa nu de aia cumparata fiindca aia  solida,iar ei fiindca sunt micuti(8 saptamani) au inc dinti de lapte si nu le putem da mancare foarte tare deoarece ,,li se striga dintii,,...insa am descoperit ca le place mult laptele si cremvustii(ceea ce le-am dat pana acum)...
Si sa nu uit:ii cheama Edward si Chad...De ce ?...nu stiu...pai de cum le-am vazut am zis ca numele astea le pun,desi si inainte ma gandeam putin la ele ,am zis ca sa ii vad mai intai fiindca aveam mai multe posibilitati...
Sunt super draguti,cu ochii mari si seamana cu niste tigrisori...mami asa ii striga...desi mi-au spus mai multi ca Edward e un nume lung,se poate prescurta la nevoie Ed...deci e simplu...
Sunt aproape la fel,doar ca Chad e putin altfel griul de pe spate si eu ii pot diferentiaa usor...si seamana destul de mult cu cea din imagine...Nu-i asa ca sunt draguti??...
Insa acum intru putin sa ma interesez ce le place pisicutelor mai mult ...deci NOAPTE BUNA!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu