marți, 26 iulie 2011

De abia astept sa fie maine!!!

Defapt mai mult sa fie poimaine super dimineata...daca ma gandesc mai bine...dar cam tot pe acolo e...
De ce ?...Pai maine,sau in fine poimaine mergem intr-o mini-excursie eu,mami,tati,varamea si matusa...
Mini-excursia e pe langa castelul bran,deci vom face drumetii,si evidentvom vizita castelul bran...Care cica e super!!!...Deci de abia astept...Dar oricum inca nu pot spune mai multe fiindca nu l-am vizitat pe ala in viata mea... Dar mai multe detalii poate veti primii joi spre seara,fiindca imi duc leptopul si cica la parter unde stam e wireless si sper ca o sa pot intra pe blog cu leptopul meu ca e din ala mic si pe unele siteuri nu pot intra din cauza rezolutiei siteului sau nu stiu ce cauza...dar oricum daca nu mi-l duc eu sau nu pot...cred ca o sa pot de pe a lui tati...deci...va fii bine...
De abia astept!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu