miercuri, 18 mai 2011

Week-end de vis!!!

In week-end-ul asta am mers la Felix...Marti am avut teza deci eu nu am prea fost de acord cu asta...Dar tatal meu a avut o intalnire de afaceri si ne-a propus la mine si la mami sa mrgem cu el de sambata pana duminica...Sambata am ajuns pe la 19:30 si nu am mai mers la strand (se inchidea la 8) asa ca am mers la un hotel care are piscina...Acolo a fost super desi eu nu prea stiu sa inot(ma facut inot un an...dar ce sa-i faci...Omul cum invata asa si uita:P)...Tot la piscina aia m-am imprietenit cu o fata super de treaba de-o seama cu mine... Dar si am inghitit putina  apa...mai ales unde era apa mai mare ca mine...In a doua zi ne-am dus la strand unde a fost si mai super( mai multe bazine,mai multa distractie)...plus ca pe atunci cat de cat am invatat sa inot...A fost un week-end super tare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu