sâmbătă, 14 mai 2011

Improvizatie 2...

Pai joi am avut sport si trebuia sa-mi prind parul altfel de scade un punct(exact nu stiu la ce: la purtare sau la urmatoarea nota)...si nu am avut cu ce sa mi-l prind....am intrebat pe toata lumea si nimic...atunci ce am facut mi-am prins parul cu...CEASUL de la mana!!!:))...stiu...pare amuzant...si este....defapt povestea e mai lunga...sa o povestesc...
Era o zi calduroasa de primavara(prea poetic)....
Era o zi normala si banala de scoala....Nu aveam cu ce sa-mi prind parul la educatie fizica asa ca eram disperata...Vorbeam si ma plimbam cu 2 prietene de-ale mele(Kary&Cary.T)...Si eu le tot intrebam :Ce sa ma fac...Mor...Daca nu am elastic...si tot asa...etc etc...Eu(tot eu) le spun mai in gluma,mai in serios(omul la disperare ce nu face?:P):Deci daca nu gasesc un elastic pana ce se termina pauza imi prind parul cu ceasul...
Fetele o inceput sa rada si de acolo Kary:Nu cred ca ti-l prinzi cu ceasul!...Eu:Nu crezi(mi-a, prins parul)...Neh....sa crezi...si am fost foare originala...Deci ca si cum se termina cateva dintre povestile mele cu un sfat...Uite sfatul:Fiti originali si nu incercati sa copiati pe nimeni...oricat de celebru sau popular ar fi...;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu