vineri, 27 mai 2011

Portofoliu...ce teroare!!!...

Azi am avut tehnologie...Si domnul profesor a spus ca sa nil pregatim dar nu pentru ora de azi,ci pentru ora urmatoare...majoritatea clasei asa a inteles,neaducandu-si portofoliul printrelti  care si eu...dar au fost si copii care si l-au adus spunandu-ne noua,celor care nu aveau portofoliu :O sa verifice portofolile si o sa luati 4... Eu speriata de nota mica...Ce am zis:Imi fac portofoliul!...Asa ca cu ajutorul lui Ale Z a lui Andrada si al lui Paula mi l-am terminat...Sa va spun ce au facut fiecare:Ale mi-a desenat p-eacolo ceva copac ce trebuia, Andrada mi-a facut schemele astfel incat eu doar sa scriu in ele si Paula mi-a dat portofoliul ei sa copiez si din ala ce nu avea Ale si era sa uit...si Cary A m-a ajutat xeroxand niste foi...Pana la urma nu a trebuit nici un portofoliu...dar pentru data viitoare eu nu mai trebuie sa adaug mai nimic...
                              MERCI CA M-ATI AJUTAT!!!>:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu