duminică, 22 mai 2011

Vine Apocalipsa...

Stateam pe mess si o colega(Cary.T) mi-a spus ca peste tot la TV si pe net este ca vine apocalipsa.Ca nu stiu ce nene a spus asta si s-a imbogatit deoarece multi catolici i-a  dat bani...Eu nu am  crezut mai ales ca in urmatoarea zi am mers la o nunta si ii zic eu lui Cary:Eu mor fericita...Eu mor chefuind...:))...Oricum cica azi la ora 4 ar fi trebuit sa fie ceva cutremur sau ceva de genu' sincera nu m-am documentat ca mnoh...chiar nu ma intereseaza ce zic niste oameni care se dau mare destepti doar ca sa se imbogateasca...Deci eu inca traiesc si e ora 17:50 deci de cateva ore bune trebuia sa mor...Dar mnoh ...Daca auziti si voi de-astea nu credeti...oamenii aia nu au ce face...
Defapt la elevi apocalipsa vine mai in fiecare zi cand dau teze,ii asculta si nu si-o invatat sau pur si simplu iau o nota mica....Deci noi,elevii nu mai suntem sensibili la apocalipsa:P...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu