luni, 23 mai 2011

Emotii...

AZi la biologie m-a asultat pe portofoliu...La sfarsitul anului trebuie sa avem un portofoliu cu animalul preferat si alte curioZitati despre animale...Animalul preferat trebuie sa il preZentam liber,nu sa citim din portofoliu deci e putin mai greu mai ales cu baietii din clasa mea care comenteaZa unu-doi...desi unii sunt de treaba...AZi nu trebuia sa ma asculte pe mine, dar pe fata care trebuia sa o asculte era la poarta asa ca a spus daca vrea altcineva in locul ei..asa a eu avand foarte bine aranjat portofoliul si stiind bine delfinul(animalul meu preferat) am ridicat mana...Dupa ce am aflat muulte curioZitati interesante despre caine de la Iulia a venit randul meu... Cu emotii mari ,,mi-am facut numarul,, care a iesit suuper  bine...Si pentru el am luat si un 10 iar profesoara m-a laudat :">...Si daca va intrebati de ce aveam emotii,iata raspunsul:fara nota aia nu mi-ar fi iesit media 10 la bio si imiplace bio...asa ca macar  la materiile care imi plac foarte mult sa iau note bune...
Deci pana la urma totul a iesit bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu