luni, 2 mai 2011

Fericita...

Tocmai mi-am terminat pictura la desen ,deci am vreme destula sa ma ocup si de blog:)...Is fericita...de ce...Pai sincera nu prea stiu:))...dar sunt...si asta e bine...nu?
Pai,intr-un fel am cateva motive sa fiu happy.Unul dintre ele este ca la desen nu mai desenam pasari:))...Stiu, e un motiv stupid...dar eu sunt destul de  fericita...Alt motiv,tot legatde desen este ca mi-a iesit super bine deci astept sa se usuce si sper sa nu mai trebuiasca sa mai adaug ceva dupa ce il vad ,,neud,,:P...Inca un motiv este tot legat de scoala,desi desenul este un hobby pentru mine este acela ca nu mai am teme...deci sunt LIBERA:P... Alte motive,nu prea mai am ...Caci daca vreti sa vi le spun pe toate nu termin repede... AAA...si era sa uit...sunt umpic obosita deci ma simt ca drogata si rad din orice :))...
Sper sa va gasiti si voi motive de a fi super fericiti si daca sunt stupie de genu:Mananc guma mea preferata (mi se intampla:)))...Deci...in cateva cuvinte:Succes la a fi fericiti!!:):)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu