miercuri, 18 mai 2011

Schimbare de look...

Vineri ,dupa scoala mama mea m-a luat si a oprit la coafor si m-a intrebat...Vrei sa te tunzi?...eu de cateva saptamani tot ma gandeam:Sa ma tund,sa  nu ma tund?....Si eu am zis:Pai nu stiu...Iar mami:Hai sa vedem daca e la coafor coafeza...Eu in gandul meu:Sa nu fie ,sa nu fie ,te rooog sa nu fie...Intram...si...ERA... I-am explicat cum as vrea si ea a zis ca daca vreau ea ma tunde cum doresc...Am zis ca nu stiu...ma mai gandesc..o las pe mami prima...Cat timp a vopsit-o eu ma uitam prin cataloage la frizuri...Nu-mi place,nu-mi place si tot asa...A vopsit-o si cat timp se faceau 30 de minute(atat trebuie sa stea vopseaua cica...)m-a pus pe mine pe scaun ....si i-am spus cam cat sa ma tunda....m-a tuns asa ...m-a uscat...si i-a venit in minte o freza mai draguta asa ca am lasat-o sa-mi faca...(Am zis ca daca nu imi place o sa imi cumpar o serie de palarii cat sa nu se prea vada....:)) )...Iar acum am freza bob asimetric(bob-mai scurt in spate si mai lung in fata;asimetric-mai lung intr-o parte decat in cealalta)si arata super bine...mie mi se pare ca arata mai dragut ca inainte... la 2-3 oameni nu le-a placut,dar ce sa faci nu poti sa ii multumi pe toti:P....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu