miercuri, 4 mai 2011

Glume...

Azi am am vorbit cu cineva care a citit chestii de pe blogul meu si l-am intrebat ce i-ar placea sa mai scriu pe blog,iar el mi-a raspuns ca glume...Asa ca, am cautat prin camera mea cateva glume si am gasit niste bancuri destul de amuzante...Sper sa va placa si voua:

In epoca de piatra,Bula era la scoala.Deodata inauntru se aude un urlet disperat.
-Bula,ce ai de tipi?il intreaba profesoara
-Ma iertati,doamna profesoara,dar mi-a cazut fituica pe picior.

Dupa 50 de ani de casnicie,el moare.La scurt timp moare si ea.Ajunge in rai,unde-l vede pe el.
-Dragule,ce bine-mi pare sa te regasesc!
-Lasa-ma-n pace!Contractul a fost foarte clar:,,Pana ce moartea ne va desparti,,.

Un bat de chibrit ii zice altui bat (deja ars):
-Daca esti prost!Ti-am zis sa nu te mai scarpini in cap.

Discutie intre doi C.F.R.-isti:
-Ai auzit de nea Mircea?L-au concediat.Si asta doar pentru ca a intrat neanuntat in biroul sefului.
-Doar pentru atat?
-Pai,a intrat cu tot cu locomotiva.

Discutie intre di cersetori:
-Ce faci,prietene,acum esti ciung?
-Pai,ce sa fac?Cand eram orb primeam numai bani falsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu