joi, 4 august 2011

,,Minus 25 de grade,,

                                  
Ca tot am mai scris pe blog despre multe filme am zis sa scriu si despre asta...Un film pe care l-am vazut de 3 ori poate si mai mult,dar as plati un bilet la cinema ca sa il mai vad odata...stati linistiti...nu fiindca l-am uitat deja...Am doar 13 ani...nu uit prea repede inca...
Si din cate imi amintesc este si dupa un caz real,dar nu asta conteaza cel mai mult...
Ei bine...dupa atatea introduceri o sa il povestesc scurt...

Este vorba de niste cercetatori sau ceva de genu care muncesc in Antarctica sau pe acolo...Si unul dintre ei are grija de caini,astfel incat se ataseaza foarte tare de ei...
La ei la statie vine un alt cercetator sau in fine ce o fi si trebuie sa mearga intr-o calatorie sa gaseasca un meteorit...Neavand cu ce sa mearga merg cu cainii...
Acolo cainii il salveaza pe cercetatorul venit in vizita de 2 ori,insa trebuie sa se grabeasca fiindca vine iarna polara...
Ajung la statie si constata ca degetele de la mana a ingrijitorului de caini(desi nu e doar ingrijitor ci si cercetator) sunt degerate...Atunci pleaca toti lasand cainii singuri...
El incerca sa se intoarca insa nu reuseste decat dupa sase luni...
Acum intrebarea e :VOR  SUPRAVIETUI  CAINII??
Uitati-va la film pentru a vedea cate eforturi poate face un om pentru cei mai buni prieteni,dar si cat de destept poate fi un patruped...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu