marți, 23 august 2011

Larg si comod...

E vara asa ca ceea ce conteaza pe acum e sa nu iti fie cald...dar totusi sa te simti comod...
Asa ca daca dormi ,te uiti la TV sau faci curatenie sau sport pe langa casa e bine sa ai niste tricouri largi...
Ele te ajuta vara sa nu mori de cald in apartament...Dar au si parti rele...
De exemplu daca le porti ,,in exces,, poti sa te ingrasi...Stiu,si eu m-am mirat cand am citit asta intr-o revista ...dar exista si o explicatie destul de logica...Tricourile ascund kilogramele in plus,sau colaceii care daca nu esti gen :90-60-90 la haine stramte se vad ...Asa ca tu uiti de ele si mananci mai mult...
Probabil e adevarat...nu am incercat si nici nu vreau sa incerc...
Dar daca ai un tricou larg de cand erai mai mica si iti vine mai scurt poti sa il porti cu un maieu de exemplu mai stramt si lung pe dedesubt...
Asa ca baga-te in dulap si vezi daca ai cea tricou larg fiindca daca il accesorizezi sau stiu eu...il tai mai straniiu poate deveni frumos...
Mult succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu