vineri, 5 august 2011

Marea zi!!!

Azi,5 august e sarbatoare pentru mine...De ce?....Pai e ziua mea de nastere deci e un moment important pt mine...
Si mai cresc,sau daca vreti sa spuneti,mai imbranesc un an...Oricum toata vacanta am asteptat ziua asta...Asa ca azi m-am imbracat cum altfel...de sarbatoare:p...Cu o rochitza si mi-am facut parul destul de dragut zic eu...
Initial am zis sa mi-l ondulez...Dar cand ai parul mediu e cam greu sa faci asta singur...asa ca tot ce am ondulat am indreptat si mi-am prins o codita mica ...insa inainte de asta am vopsit suvitele care trebuiau sa fie impletite in roz,fiindca rochita e roz...si am prins la spate...dar inainte am prins mica codita impletita cu o panglica roz...insa panglica nu a fost mare...fiindca daca era mai lunga ca parul cu mult nu stiu cum ar fi aratat...
Si sa nu uit ...si in cealalta parte am facut tot asa dar fara panglica si fara vopsea roz...
Stiu...multa munca...cam de o ora si 15 minute...dar a meritat...
Acum,dupa cateva ore bune...mai sigur 5-6 ore inca imi sta ca la inceput...doar parul mi se onduleaza putin la varfuri fiindca nu am dat cu mult fixativ...
Si poate va inrebati ce am primit de ziua mea?...Pai...de la parinti chitara clasica...mi-am dorit-o mult si ieri cam de la ora asta este noul membru al familiei...O putem numi si asa...suna bine...

3 comentarii: