luni, 29 august 2011

3 luni insorite...

                                            
Cand ma gandesc ca peste 2 saptamani sau pe acolo incepe scoala...pfffff...
Intr-un fel sunt fericita...dar in altul imi vine sa ma ascund...adica...De ce mi-e dor de scoala?...pai...Am colegi...si cum nu stau aproape decat de unul mi-e dor de ceilalti...mi-e dor sa ma rad de Razvi in ora de geografie...si mi-e dor si sa plang cand nu inteleg nimic la mate sau fizica...si sincera sunt si putin curioasa sa vad cum sunt profii noi(la bio si ed. fizica s-au pensionat vechile profesoare)...dar sunt si putin curioasa sa vad cum e la ore cu Feru(chimie)...si vreau sa vad si cum e educatia civica...adica...nu am mai facut din clasa a3a sau a4a nici nu mai stiu...
Si intr-un fel nici nu vreau sa aud de scoala fiindca in prima saptamana ne asteapta deja testul la romana din lecturi suplimentare...si alte teste enervante....Si inca un motiv ar fi ca desi mi-e dor de toate chestiile de mai sus...m-am obisnuit cu trezitul la 10-11poate si mai mult...statul la TV pana tarziu si alte chestii pe care nu le poti face in timpul scolii...
Dar daca ar fii sa descriu vacanta ar fii una relaxanta...si fericita...dar totusi timpul a trecut foarte repede in aceste 3 luni insorite...Adica intr-un fel mi-e dor si de ultimele 3 minute din ora de amtematica care ii par 3000 de ore...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu