luni, 8 august 2011

Stiu canta doua melodii la chitara!!!

Pai cum am mai spus si in alte postari am primit de ziua mea o chiatara...Si fiindca tati nu vrea inca sa ma invete(zice ca sa ma chinui putin si daca reusesc sa o fac si pe asta ma invata el foarte bine)m-am uitat pe internet si cu ajutorul unui blog am invatat primele acorduri(http://cursuridechitara.blogspot.com) si chiar sper sa reusesc...ma dor degetele de la mana stanga de nu mai pot,dar sper sa imi treaca(cum se zice pe la tara:No nu plange ca o sa iti treaca pana te vei marita)...Si deja am invatat sa cant doua melodii la chitara...si alte doua le stiu asa-si-asa...Oricum desi inca nu pot muta degetele pentru acorduri foarte repede,toate la timpul lor...
Si apropo,daca vrei sa te apuci sa canti la chitara si esti fata renunta la unghiile lungi,fiindca cu ele nu vei reusi...
Si eu inainte adoram unghiile lungi si chiar aveam unghii lungi pana aseara cand m-am saturat ca nu puteam sa fac cea mai simpla scala si mi le-am taiat foarte scurt...dar acum pot si sunt mandra de mine!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu