marți, 16 august 2011

Geoagiu Bai,te iubesc!!!

Acum catva timp am ajuns de la geoagiu bai...dupa un drum super lung ...cam 6-7 ore...mai exact...
Am mers in interes de serviciu insa m-am balacit putin in apa ...
Am mers ieri...am fi vrut sa mergem mai devreme ,dar nu erau locuri...asa ca am mers doar de ieri...Oricum ador statiunea aia!...Nu stiu ce e mai frumos,dar simti ca e statiune...am vizitat si o grota aseara care a fost  super draguta...Si cica mai erau tot felul de vizitat prin zona daca ai vreme...si referitor la Grota Haiducilor pe langa frumusete a fost ciudat...De ce?..pai nu stiti ce sentiment ciudat ai daca sub tine e ...gol!...Adica cred ca pe acolo era o pestera...si m-am simtit in cadere libera...
Oricum statiunea e super frumoasa...iar data trecuta cand am mers am nimerit ceva festival,ca si acum...
Si apropo,daca mergeti pe acolo intamplator luati-va ceai...E super bun!...Azi dimineata am luat micul dejun la Vila Sanda si in micul dejun era si un ceai care a fost super delicios!...A fost dulce desi avea lamaie in el...si pana la urma mi-am mai luat unul...Pe langa ca e ieftin...e bun...Si cand mergeam spre casa zic eu catre mami si tati...Totul e mai bun in geoagiu bai...pana si painea...
Oricum de abia astept sa ma intorc...si sper sa o fac si la iarna o saptamana...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu