joi, 18 august 2011

Interviu cu politicienii...

Ieri am iesit pe afara cu Paula...si cum ne plictiseam de la o vreme ce am facut?...Am luat interviu politicienilor...defapt nu lor...Dar totusi sa va povestesc mai clar...
Acum ca sunt alegerile toti candidatii isi pun ,,postere,, cu ei pe toate usile blocurilor spunanad:Votati-ma sau porcatii de astea...Asa ca Paula s-a dus dupa usa si eu intrebam poza si Pau raspundea...Ce a fost cel mai amuzant este ca noi puneam intrebari stupide ,dar si raspunsuri stupide cum ar fi la unul dintre ei:
Intrebare:Domnule (numele) candidata dumneavoastra a facut foarte multe concerte pentru voturi... dumneavoastra?...nu faceti nimic...
Raspuns:Da...sigur voi face ceva...maine(practic astazi ca ieri am facut isterviul) si in 19 august 2011 voi face concerte...
I:Si cine va canta?
R:Eu...cred ca am o voce exceptionala si voi canta chiar eu la ele...
I:Dar nu ne cantati ceva acum,in exclusivitate?Cum ar fii...Pusca si cureaua lata...
Si incepe sa cante Paula...Ce a fost cel mai amuzant aici era ca Paula e fata...evident...si va imaginati cum suna vocea unei fete ingrosata cantand...
la acelasi politician:
I:Domnule ...unde dati cei mai multi bani ...
R:Este usor de spus...La saloanele de frumusete...vreau sa fiu un politician frumos...
I:Bine...dar de ce doriti sa candidati?
R:Pai...ca sa pot sa imi fac mai multe operatii faciale...
I:Observ ca aveti niste riduri pe frunte...alea vreti sa le exterminati?
R:Da...
I:Dar salariul de acum nu va ajunge?
R:Nu...trebuie sa ma limitez in toate..
I:Inteleg...
Si o chestie destul de funny a fost cand am luat interviu unui alt politician pe care il cheama Cristian...
I:Domnule Cristian,pot sa va spun mai scurt Cristi?.
R:Desigur!
I:Dar ce spuneti de mai scurt?...Cum ar fi Cris
R:Este perfect!
I:Dar mai scurt:Cum ar fi...Cri Cri...
R:Superb..
Si tot la acelasi politician:
I:Domnule CriCri...Daca castigati alegerile poate o sa vi se puna o porecla urata...O sa faceti ceva in acest caz?...
R:Desigur...
I:Ce veti face?
R:Ooooo...o sa injur lumea...dar nu pe toti doar pe nesimtiti ...O sa fie foarte urat...Ha Ha Ha...
si tot la CriCri:
I:De ce doriti sa candidati....?
R:Pai pentru bani evident...
I:Dar nu aveti destiu..?
R:Nu...doar cateva miliarde per luna...traiesc de pe o zi pe alta ...Recunosc ca haine imi cumpar mai des dar doar de la D&G..ca si doamna.... de altfel...
I:Aha
Oricum a fost amuzant...si am mai luat interviu la o candidata...dar la ea nu prea imi amintesc chestii amuzante...
Si ce a mai fost funny era ca noi practic filmam poza...si oamenii care treceau pe drum se uitau la noi ca si cum am fii nebune...

Un comentariu:

  1. Nu o sa uit aceasta zi niciodata ! T'besk ( ca prietena , bineinteles :p ) Poate imi trimiti si mie filmarea pe mess ;) :x :x :x !

    RăspundețiȘtergere