marți, 11 octombrie 2011

A venit frigul!!!


     289/365 Snowy Day | Flickr - Photo Sharing!
Acum sincer chiar simt ca e toamna...adica...pana acum mergeam la scoala cu tricou ...dar acum trebuie gecile alea groase care ma enerveaza!...
Urasc iarna...e asa de frig si umed...si toata lumea e racita...iar eu deja incep sa ma racesc...si alte chestii enervante..
Sunt 2 motive pentru care imi place iarna...Primul:Mos Craciun...stiu...funny...dar chiar daca nu cred in el niciodata nu strica cadouri!...Al doilea:Mi-am luat in vara ugg-uri(cizme de alea smekere)...si toata vara am asteptat sa vina macar o zii rece in care sa le port...Si anul trecut aveam ugg-uri ,dar parca astea au mai multa blana inauntru si sunt super calduroase...
deleted regrets ♡Dar oricum...Toamna a venit...eu azi am purtat cizmele la scoala deci am vazut cum e si daca e sa fiu mai sincera...m-am cam saturat deja...de frigul asta enervant...VREAU VARA!!...Vreau sa port esarfe fiindca e mai ,,la moda,, nu pentru ca mi-e frig fara ele...Off...Frigul asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu