marți, 25 octombrie 2011

Teste peste teste...

Cam se simte ca a ainceput scoala dupa mine...Avem suuper multe teste...si de invatat...si evident sa nu uitam de teme...Nu mai ai pic de timp liber...sau ai...dar rar...Azi deja am dat primul test din saptamana asta:la bio...si spre fericirea mea am stiut de 10 dupa mine...sper ca asa va fii...Si..pe langa teste...ne mai punsa facem si postere cu ,,STOP violenta,, sau Nu droguri...da mi se pare prostesc adica...unu care vrea sa se drogheze/...o face...nu ca ii zici printr-un desen ca oamenii drogati is suparati...in fine...oricum eu le-am facut ca sa nu zica nimeni nimic si am luat si un 10...dar am muncit cam 2-3 ore la el/...Oricum cu toate astea mi-e din ce in ce mai dor de vara...de soomn....de TV ...de rochitele mele iubite si toate cele...Dar vine imediat Craciunul...si ce imi place mult la el sunt cadourile(evideent) si bradul...Si acum trebuie sa mai imi repet la chimie si de facut ghiozdanul...asa ca ...
                                                                      SEE YOU LATER!!!
                                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu