sâmbătă, 1 octombrie 2011

Deja m-am saturat!!!

                                        WrzucNaLuuz - 3. strona bloga dostępnego pod adresem wrzucnaluuz.pinger.pl
Pai e a-3-a saptamana de scoala si deja m-am saturat...saptamana asta inafara de luni nu a fost nici o zi in care sa nu avem vreun test de ala initial de la minister...Adica bine ca in toti cei 7 ani in care am fost eu la scoala nu ne-au dat niciunul si acuma incep ca prostii...No ce sa ii faci...
Dar oricum deja am inceput sa urasc matematica cu profa asta noua care ma dispera!
Si apropo...imi pare tare rau ca nu am putut scrie mai mult luna trecuta(sept.) dar nu am prea avut timp...Dar ma apuc la scris si pe pagini...Mai ales la ,,Moda,Stil,, fiindca am gasit lucruri interesante intr-o revista...
                                                                                     See you later!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu