duminică, 9 octombrie 2011

Primul curs de design!!

rochii culori caisa si roz,bust 90cm,lungime 80cm,sifon,89ron - Ziarul toateBlogurile.ro
De miercuri merg la cursuri de design!..E super tare!...Peste tot sunt desene facute de copiii...si alte chestii COLORATE!...
E dragut...Si avem si muzica live...fiindca vis-a-vis de noi e  sala plina cu tobosari asa ca daca am lasa usa deschisa cred ca nu ne-am prea intelege...
In prima ora nu am facut prea multe..doar am desenat o tinuta si pe alte foi accesoriile ei...eu am desenat doua perechi de pantofi...una balerini si altele cu platforma si o cordelutacu o floare...Eu zic ca m-am descurcat cat de cat fiindca nu mi-a gasit decat o gresala la om si la pantofi mi-a spus sa fac cusaturile si cam atat...Oricum programul meu devine din ce in ce mai plin deoarece acum merg si la engleza si la chitara si si la handbal...Dar o sa ma descurc eu cumva...☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu