sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cea mai amuzanta zi!!

                            Fotos do perfil
Da...pai am fost de servici la poarta si de aia nu am facut ore...deci a fost suuuper funny!!...
Prima ora nu a fost nu stiu ce...ca eram cam somnorosi...a-2-a am fost la cataloage si si in a-3-a nu ne-am prea distrat,insa mi-am dat seamaca profa de mate e super de treaba ca prietena  fiindca a venit la noi ca sa ne zica nu stiu ce si noi ne uitam intr-o revista de moda si a inceput sa se uite si ea si sa ne zica care ii place,care nu si de astea...
Iar distractia a cam inceput al ultimele 2 ore fiindca eram toti trei si ne distram super tare...
Si sa nu uit...multe lucruri funny s-au intamplat fiindca mi-am dus ,,gusterul,,(un soarece de jucarie care zici ca ii real).Un coleg(Alex) s-a dus la magazinul de la scoala(chiosc)si i l-a pus la matusica(asa ii zicem noi toti ca ne da bunutati...contra-cost...dar ni le da)pe raft si a inceput sa urle...si matusica la fel...Si cand si-a dat seama ca e unul fals i-a spus ca nu mai are voie sa cumpere nimic din magazin...Desi asta nu a fost un ,,Happy End,, pentru Alex a fost amuzant pentru noi...Si pe langa asta s-au intamplat mai multe lucruri...De exemplu eu incercam sa ii ascund bicileta lui Razvi...dar unde?...si in tot acest timp in care eu caram bita lui Rafy ma filma si era amuzant ca eu mergeam tot in cerc deci nu ajungeam nici unde si pana la urma dupa mai multe peripetii tot la loc am puso...si directorul red ca ma vazut pe camere ...desi asta am facut fix dupa ce a plecat de acolo...
Si in ultimele 2 ore noi tot faceam concurs care se ridica mai repede de pe scaun...suna banal...dar noi la cat radeam nu puteam sa ne ridicam...doar Raul care cand era vorba de concurs era foarte serios si intr-o fractiune de secunda se ridica ...Iar eu cu Rafy nici un centimetru nu puteam sa ne ridicam...
Girlscene - ProfielSi mai faceam curat si peste un minut daca veneai vedeai dublu dezastru...sau ...Odata Rafy canta ceva melodie de la ,,Viata in acvariu,, si tercea ceva administratoare si ni ne radeam de nu mai puteam de cum canta si aia se uita la ea fff ciudat si la sfarsit se intoarce Rafy si  o vede si zice:Ma,da voi sunteti nebuni?? foarte speriata ea...Si tot ea suna cu un clopotel pe la mijlocul orei ca sa ii inducem in eroare...iar eu l-am pus sus ca sa nu mai poata ajunga la el...Si noroc ca toata lumea s-a prins ca noi ne jucam...Si pe langa astea s-au mai intrebat o garmada de chestii funny ...Si pacat ca nu putem fi de serviciu doar o data pe semestru...Dar macar atunci putem sa ne amuzam copios!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu