sâmbătă, 22 octombrie 2011

Biologia asta...

reasons to love being alive
In clasa ti se pare destul de usoara ...dar cand mergi la excelenta e totaal diferit...Eu am mers cu Mary vineri la excelenta unde  a fost dragut...Dar cand am vazut toti copiii aia linistiti care nu vorbeau in ore am ramas masca...ma gandeam ce ar fi fost sa fim numai clasa noastra...wow...pai cred ca de abia se intelegea ce vorbea profa...Deci cam toti erau asa parca muti numa erau 2 baieti in fata noastra aia se radeau si unu tot se intorcea in spate sa vada nu stiu ce apoi Mary:Ba ,coptile da ce te tot intorci in spate...stai ma acole...deci atata m-am putut rade ca coptilu nu era inalt avea cam un metru si un snitel si asa micut...apoi Mary care ii super inalta ...copilu s-o intors direct...O fost si amuzante unele chestii...dar mai mult am scris...cam 20 de pagini...Dar sigur o sa merg si vinerea viitoare fiindca per total mi-a placut ...si vreau sa merg si la olimpiada...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu