duminică, 17 iunie 2012

Suport pentru accesorii...

In ultima vreme am tot facut accesorii...dintre care unele mi-au iesit destul de dragut(zic eu) asa ca...desi le-am dedicat un sertar tot se incolcea ata si dupa cateva zile trebuia sa o tai si sa pun alta.
Asa ca intr-o zi mi-a venit ideea sclipitoare:Ce-ar fi sa imi fac eu un suprt pentru toate astea si sa nu se mai incolaceasca?...Asa ca ,in weekend cand m-am dus cu mama la supermarket m-am uitat si dupa niste cuiere micute care erau mai demult(stiu ca si eu aveam in camera cand eram mica unul de ala),insa nu am gasit ...Dar mi-am amintit ca am o bota sau cumse numeste aia de bambus pe undeva la hala(sunt la Jisk niste jaluzele doar din lemne,si aveam pe acolo una stricata ) asa ca cu ajutorul tatalui meu am taiat o bota cat te lunga am vrut-o ,i-am dar niste gauri micute in care sa incapa niste bote mai micute (practic asta e suportul) , am sprijinit-o de polita de la un dulap,iar dupa i-am dat gauri ca sa stea.Si cam in maxim 30 de minute suportula fost gata,si dupa l-am decorat cu accesorii facute si cumparate de mine.



Eu zic ca arata destul de dragut,si in plus acum accesoriile mele sunt ok ,si pot sa le port oricand fiindca mereu sunt pregatite!
Si in plus pentru a arata si mai bine l-am pus in fata unui perete plin cu desene de-ale mele!
Iar daca nu ai un perete mai colorat poti sa colorezi bambusul ori in culoarea preferata,ori in toate culorile!
Sa trecem la...TREABA!!   <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu