vineri, 15 iunie 2012

Bye,Bye clasa a-VIII-A!

                                            the beat my heart skips
Azi a fost sfarsitul clasei a-VIII-a ...Off...nu pot sa cred...De ce?..pai chiar daca am avut noi niste ,,conflicte ,,  cu ei,acum in ultimul an ne-am imprietenit cu ei.Si noi cum eram la cor si ii vedeam pe toti plangand era aproape IMPOSIBIL sa nu plangi... asa ca noi plangeam,atat la cor cat si in clasa cand le-am pus un filmulet cu ei din clasele mici pana acum ,iar pe fundal era melodia I'll always remember you ...la care aproape toti au plans...Iar la sfarsit toti ne-am imbratisat si am inceput sa urlam B-baza(fiindca,fara pic de modestie chiar asa e ! )!!!
                                                                                            Always and forever ,8B!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu