duminică, 17 iunie 2012

Alte accesorii handmade!

Acu cateva zile mamei mele i s-a rupt o pereche de ochelari de soare...nu la lentila (ca atunci as fi luat-o si pe cealalta si ar fi fost ochelari de aia crazy fara lentile),ci la maner sau cum i so spune...asa ca in loc sa ii arunce,am zis ca ce ar fi sa imi fac eu un lantisor dragut si vintage...Asa ca inspirata din serialul Shake it up (Disney Cahnnel),unde una dintre personajele principale purta intr-un episod un lant de-asta am zis ca sa ma apuc de lucru...Am rupt si celalalt maner,i-am luat lentilele si i-am pus ata,iar acum am un lantisor numa bun pentru una dintre fustitele mele.


Si al doilea accesoriu l-am terminat acum cateva minute cand am gasit prin camera mea un  con sau ce-o fi asta,l-am gasit tot atunci in padure cand am mers cu scoala altfel...
 Chiar daca asta nu e asa de dichisit,cand l-am facut m-am gandit la o curea maro pe care o am si la o bluzita...Insa daca voi nu aveti nimic ce sa mearga cu cel initial,dat de la mama natura puteti sa il pictati cu lacuri de unghii in ce culori vreti,si la fel se poate face si cu ochelarii daca ii aveti intr-o anume culoare care va displace...

Spor la lucru!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu